Er FC Beton tilknyttet Betonvarekontrollen?

Hos FC Beton A/S har vi tidligere været medlem af Betonvarekontrollen, BVK, hvorved vi var omfattet af Trekantsmærket. Baggrunden for at vi var med i den frivillige ordning Betonvarekontrollen, var at sikre vore kunder fliser og belægningssten af høj kvalitet, samt at sikre vore kunder bistand ved eventuelle reklamationer. Efter en årrække som medlem af Betonvarekontrollen evaluerede vi vores medlemskab, og vores konklusion var at Betonvarekontrollen ikke bidrog til vores kvalitet. Derfor valgte vi at opsige vores medlemskab af Betonvarekontrollen.

Vi er derfor ikke længere omfattet af Trekantsmærket, men det betyder bestemt ikke at vore produkter ikke er af meget høj kvalitet, hvilket beskrives mere indgående under FC Kvalitet. Herudover bemærkes at vi fortsat er omfattet af de lovpligtige ordninger i form af vores CE-mærke, at vi frivilligt er medlem af eksempelvis Dansk Beton Belægningsgruppen, og at vi som medlem af E-mærket sikrer vore kunder juridisk bistand ved eventuelle reklamationer - hvilket stiller vore kunder endnu bedre end da vi var medlem af Betonvarekontrollen.