Frejlev Cementstøberi A/S

Kært barn har mange navne. I en lang årrække har vores navn været Frejlev Cementstøberi A/S, men med tilnavnet FC Beton A/S.

Med fare for at blive forvekslet med en gammel russisk fodboldklub, har vi valgt at tage navnet FC Beton A/S til os, men samtidig har vi valgt at bevare navnet Frejlev Cementstøberi A/S.

Frejlev Cementstøberi A/S producerer primært betonfliser, såsom havefliser, belægningssten og færdigbeton af høj og ensartet kvalitet. Fælles for disse kerneprodukter er, at der indgår beton i produkterne. Derfor har vi ønsket at tage et navn hvor ordet beton indgår. For at bevare tilknytningen til vores "gamle" navn, har vi trukket F fra Frejlev og C fra Cementstøberi sammen til FC. FC indgår ligeledes i en lang række af verdens største sportsklubber, og symboliserer dermed kvalitet.

Med det forpligtende navn FC Beton A/S, er det fortsat vores mål at levere betonfliser, belægningssten, færdigbeton mv. af høj og ensartet kvalitet - ligesom vi hidtil har gjort under navnet Frejlev Cementstøberi A/S.

FC Beton