Medlem af Dansk Byggeri

FC Beton er medlem af Dansk Byggeri, der fungerer som vores arbejdsgiverorganisation. Det betyder, at alle ansatte hos FC Beton er ansat under danske overenskomster, indgået mellem Dansk Byggeri og 3F osv. Hos FC Beton ansætter vi altid den bedst egnede jobansøger, uden at kigge på hudfarve, køn osv. Derfor har tidligere haft medarbejdere der er født i andre lande. Disse medarbejdere har naturligvis fået løn efter danske overenskomster - på helt lige vilkår med alle vore andre medarbejdere.

Ved at købe fliser, belægningssten, herregårdsblokke, kopsten, støttemure, mørtel og færdigbeton mv. fra FC Beton, køber du derfor betonvarer, mørtel og færdigbeton mv. i høj og ensartet kvalitet samtidig med at du støtter op om "Den Danske Model" og modvirker social dumping.