Læg i kurven

Læg i kurven

Udregn fragtpris

Produktbeskrivelse

Køb kopsten hos FC Beton med levering til adresser på Fyn og Sjælland samt i Jylland eller til afhentning fra lageret hos FC Beton i Aalborg eller Gadbjerg.

belægningssten i b 10 | 20 h

Grå 10x10x7 brosten anvendes ofte i en flisebelægning der kombineres med havefliser i 7 cm tykkelse. Kombinationen med disse brosten og havefliserne sker ved at indkranse en eller flere havefliser af brostenene.

Udover at benytte brostenene i kombination med havefliser kan der også laves flotte læggemønstre med andre belægningssten.

Du kan kombinere disse grå brosten med både sorte og grå havefliser, så det er bare op til dig og din fantasi hvordan brostenene skal benyttes i dit anlægsprojekt.

Disse grå 10x10x7 cm brosten bliver også kaldt for grå Kopsten 10x10x7 cm.

Ved bestilling af brosten, betonfliser og andre betonvarer fra FC Beton vil du også kunne bestille det grus og sand som skal benyttes til anlægsprojektet.

Du skal bruge stabilgrus til at opbygge bærelaget hvorpå det vaskede sand benyttes som afretningslag. Under bærelaget vil der også kunne anvendes vasket sand som drænende bundsikring.