Grus og sand i Bigbags

Bestil en bigbag grus hos FC Beton hvis du skal bruge grus til anlægsarbejde, støbearbejde eller lignende.

Vi har flere forskellige typer af grus og sand, og kan hjælpe med produkter til brug under en belægning, til at blande beton eller sand til sandkassen.

Anvendelse

Du kan købe bigbags flere forskellige typer af grus og sand. Find blandt andet.
      Støbemix eller sandperler som det også kaldes bliver brugt til at blande med vand og cement til beton. Dette kan bruges til at støbe fundamenter, gulve og lignende. Udover grusproduktet i bigbags kan du også bestille færdigbeton hos FC Beton. På den måde slipper du for selv at skulle blande betonen.

Afretningsgrus er reelt set vasket sand som benyttes til opbygning af blandt andet bundsikringslaget samt afretningslaget under en belægning. Derfor kaldes vasket sand også for bundsikringsgrus.

Stabilgrus benyttes til bærelaget under en indkørsel, terrasse eller lignende.

Fugesandet som også kaldes for hvid sand er til at udfylde fugerne mellem havefliser og belægningssten.

Du kan hurtigt få et overblik over grus og sand til anlægsarbejdet på siden flisesand hvor du kun finder de produkter der skal bruges til anlæg af terrasser, indkørsler og lignende belægninger.

Stenmel er et ideelt materiale til opbygning af havestier, petanquebaner og lignende.

Du kan også købe andre produkter end grus og sand i bigbags hos FC Beton. Du finder blandt andet granitskærver eller mørtel som er pakket i bigbags.

Levering

Vi pakker grus og sand i big bags og stiller dem på paller så de hurtigt kan blive læsset på vores lastbiler. Når du har bestilt en bigbag grus eller sand går vores transport og logistikafdeling i gang med at finde den hurtigste levering til dig. Levering sker normalt indenfor 10 dage, men ofte hurtigere.

Pallerne skal være under vores bigbags med sand og grus for at vi kan læsse og aflæsse dem. Derfor bliver pallerne automatisk tilføjet til din ordre når du bestiller grus og sand pakket i big bags.

Vi kan levere big bags med grus og sand i Nordjylland, Østjylland, Vestjylland, Midtjylland, Sønderjylland, Fyn, Vestsjælland samt hovedstadsområdet. Ved levering på adresser nord for Aarhus i Jylland benytter vi altid vores egne lastbiler som kan aflæsse med den påmonterede kran. Det betyder at vi vil kunne løfte pallerne med bigbags ind i haven eller om bag et hegn, hvis der skulle være ønske om dette. Ved levering på Sjælland, Fyn samt til adresser syd for Århus, benytter vi ofte andre vognmænd som aflæsser pallerne med bigbags ved hjælp af trucks. Det betyder at trucken skal kunne køre til det ønskede aflæsningssted.