Lægning af betonfliser

Lægning af betonfliserVed du hvad der skal til for at lægge betonfliser og belægningssten så terrassen eller indkørslen bliver flot og holder mange år?

Det ved vi hos FC Beton og vi forhandler alle de produkter som du skal bruge for at få et flot resultat. Så hop forbi vores Gør det selv afdeling og få hjælpe til at anlægge terrassen, indkørslen eller andet.

I bigbags kan du købe forskellige produkter af det grus og sand som skal benyttes til at opbygge underbunden under fliserne. Så uanset om du skal bruge sand til drænende bundsikring, stabilgrus til at stabilisere underlaget eller sand til afretningslaget kan du finde det hos FC Beton.

FC Beton støber selv betonfliser og belægningssten til havens belægningsprojekter på vores cementstøberi lige udenfor Aalborg. Bestiller du her på webshoppen eller ved at ringe til os, leverer vi fliserne direkte hjem til dig.

Har du brug for vejledning til hvordan du lægger betonfliser eller belægningssten kan du her hente temahæftet fra Dansk Beton Belægningsgruppen med navnet "Lægning af betonfliser og -belægningssten".

Erhverv som bestiller flere belægningssten og betonfliser kan opnå besparelser ved en aftale om samhandel.