Læg i kurven

Læg i kurven

Udregn fragtpris

Produktbeskrivelse

Du kan bestille sorte 50x50x5 cm betonfliser til brug i haven fra fc-beton.dk. Vi kan levere betonfliserne i Jylland, på Fyn samt Sjælland eller du kan vælge at afhente fliserne i Aalborg fra vores lager.

Betonflise 50x50x5

Sort 50x50x5 betonflise anvendes ofte til terrasser og gangstier, mens de kraftigere Sort 50x50x7 Havefliser anvendes i indkørslen.

Havefliser i b 50 l 50 h 5  produceres i samme tykkelser som eksempelvis havefliser i 25x50. Dette giver mulighed for at udforme en spændende belægning i forskellige farver og mønstre, uden at afrette sand i forskellige højder.

Vi har samlet en række 50x50 cm havefliser og andre fliser som passer sammen med.

Hos FC Beton kan du bestille alle de materialer som du skal bruge til dit belægningsprojekt.

Til opbygning af underlaget under havefliserne skal du bruge vasket sand til afretningslag og bundsikringslag, mens du skal bruge stabilgrus til bærelaget.

Både vasket sand og stabilgrus leveres i bigbags sammen med havefliserne.